جستجو کردن

کالری خرما خشک + فواید خرمای زاهدی

کالری خرما خشک +فواید خرمای زاهدی برای اینکه بدانیم یک خرما چقد کالری دارد ،در ابتدای امر باید مشخص کنیم ک خرما خشک است یا تازه ،چون کالری که در خرمای خشک مانند خرمای زاهدی وجود دارد با میزان کالری ک در خرمای تازه یا رطب مانند خرمای مضافتی وجود دارد بسیار متفاوت است .

کالری خرما زاهدی

 هر عدد خرمای خشک چند کیلو کالری دارد ؟

کالری خرما خشک +فواید خرمای زاهدی  در این مطلب به شما خواهیم گفت . قند موجود در خرما طبیعی هست و دارای کالری زیادی می باشد ، هر خرما یک نوع کالری دارد اینطور نیست که ما بگویم کالری تمام خرماها یک سان هست .

در هر 100 گرم خرمای تازه و شیره دار 282 کالری هست در صورتی ک همان اندازه خرمای خشک دارای  319 کالری است. در صورت دیگه هر عدد خرمای تازه بین 24 تا 26 کالری دارد ،

اما هر عدد خرمای خشک چیزی بین 49 تا 59 کیلو کاری دارد . پس میتوانیم به این نتیجه برسیم ک قند خرمای خشک چند برابر خرمای تازه ( تر ) هست .کالری خرمای خشک +فواید خرمای زاهدی در مقایسه با سایر میوه ها بسیار بالاتر هست . اما باز هم این نوع خرمای برای رژیم لاغری استفاده می شود .

فواید خرما خشک

تاثیر خرمای خشک برای لاغری

قبل از اینکه تاثیر خرمایخشک رو برای شما بیان کنیم خواص خرمای زاهدی  رو به شما اعلام می کنیم

خواص خرمای زاهدی

  • منبع کلسیم ، منگنز ، اهن
  • مناسب برای افراد دیابتی
  • مولتی ویتامین
  • دارای انتی اکسیدان زیاد
  • کاهش کلسترل خون

خرما یک نوع میوه با کالری بسیار بالا است . این میوه ک دارای کالری زیادی هست در کاهش وزن بسیار موثر است! تصور بسیاری از مردم دنیا این این هست ک خرما چون کالری زیادی دارد پس چاق کننده است. در این جا می توان گفت این تصور بسیار غلط هست .

خرما   سطح کلسترول خون رو کنترل می کنه و همچنین این میوه بی نظیر چربی کمی دارد . این میوه دارای سطح بالای از اسید های چرب غیر اشباع  شده هست ک این موضوع چاقی و بیماری های ک وزن را زیاد می کند کنترل می کند . در یک وعده 100 گرمی خرما بین هفت تا هشت گرم فیبر وجود دارد این یک راه عالی برای کاهش مصرف فیبر روزانه است که به پایین امدن وزن کمک م کند . به همین دلیل در کاهش وزن بسیار تاثیر گذار هست . مابه شما توصیه می کنیم که با خرید خرمای زاهدی خشک +قیمت عالی و تضمینی از سایت ما و استفاده ان به جای قند و شیرینی های مضر به سلامت خود کمک کنید .

خرمای زاهدی در کیفیت مختلف

 

خرمای زاهدی در کیفیت های مختلف و قیمت مختلف

مجموعه عارف رطب قابلیت عرضه انواع خرما اعم از خرمای زاهدی ، خرمای کبکاب ، خرمای شاهانی ، خرمای خاصویی ، خرمای ریزه خاصویی ، خرمای پیارم و … می باشد . هر کدوم از این خرماها دارای کیفیت مختلف است ک با توجه به کیفیت و شهر های برداشت این خرماها قیمت ان ها نیز تغییر می کند .

خرمای زاهدی از ان دسته از خرماهای هست ک در گرید های مختلف به فروش می رسد خرمای زاهدی شهر یک قیمت دارد ک می توان گفت زاهدی قیر از ارازان ترین نوع زاهدی می باشد ک بیشتر به کشور های همچون پاکستان و افغانستان صادر می شود .

خرمای زاهدی پشت کوه

خرمای زاهدی پشت کوه از باکیفیت ترین نوع خرمای زاهدی می باشد و هم چنین گران ترین نوع این خرما بیشتر به کشور های صادر می شود ک توان مالی بهتری دارن . خرمای زاهدی قیر ، برازجان ، جهرم ، فراشبند نیز از نوع با کیفیت خرمای زاهدی هستن اما خرمای پشت کوه استان بوشهر بسیار معروف است .

برای خرید خرمای زاهدی صادراتی باید این نکته رو در نظر بگیرید ک کشوری ک قصد صادرات به ان را دارید شرایط مالی مردم کشورشان چگونه است تا بتوانید بهترین نوع این خرما را به بازار ان ها عرضه کنید .

برای خرید انواع خرمای صادراتی با مدیر مجموعه عارف رطب تماس حاصل فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *