جستجو کردن

چراباید خرما بخوریم؟+ ارزان ترین خرما کدام است؟

چرا باید خرما بخوریم ؟+ ارزان ترین خرما کدام است؟ خرما یکی از پر خاصیت ترین و مفید ترین نوع میوه در جهان است . ک در کشورهای مسلمان بیشترین مصرف را دارن اما در سال های اخیر برخی از کشورهای دیگر ک مسلمان نیستن برای خاصیت بی نظیر این میوه از ان استفاده می کنند . بیشترین مصرف این میوه برای افراد ورزشکار است .تاثیر خرما بر هوش انسان

تاثیر خرما بر هوش انسان

قبل ار اینکه به این سوالت که شامل ، چرا ماباید خرما بخوریم ؟+ارزان ترین خرما کدام است

؟ جواب بدیم به این موضوع می پردازیم که ما میتوانیم با خوردن خرما جلوی استرس مغز رو میگیریم چون خرما ویتامین b6و باعث یادگیری ما هم می شود . پس به جرات می توان گفت این نوع میوه بهترین جایگزین و میان وعده می باشد مخصوصا برای کودکان و ورزشکاران .با خوردن این میوه بهشتی اتفاقات عجیبی در بدن ما رخ خواهد داد ک چند مورد ان را نام می بریم.

1-خطر ابتلا به سرطان روده رو کاهش میده

در روده ای ما انواع باکتری مضر وجود دارد ک ما با خوردن خرما می توانیم روده و دستگاه گوارش خود را از هر نوع باکتری پاک سازی کنیم .ما وقتی می توانیم از سرطان روده در امان باشیم ک سیستم گوارش سالم داشته باشیم ک با خوردن خرما خود را از هرنوع بیماری به علاوه سرطان ایمن می کنیم .

خرما علاوه بر اینکه با کتری های مضر دستگاه گوارش و روده را از بین می برد باعث افزایش رشد با کتری های مفید در روده نیز می شود . حالا فهمیدید چراباید خرما بخوریم؟+ ارزان ترین خرما کدام است؟

چراباید خرما بخوریم؟+ ارزان ترین خرما کدام است؟

2-باعث افزایش انژی در بدن می شود

خرما دارای شکر طبیعی می باشد ، که شامل : فروکتوز ،گلوکز ، ساکارز است ک این شکر های طبیعی زمانی ک بدن نیاز دارد در کل بدن توزیع می شود . خرما مانند دیگر نوشیدنی های مضر نیست ک علاوه بر اینکه به برای ما مفید نیستن به بدن ما ضرر نیز می رسانند .

خرما ترکیبات دیگری نیز دارد ک برای سلامت ما بسیار مفید است . مانند پتاسیم ، منگنز ، ویتامین ، و … می باشد . خردن خرما باعث می شود ک انرژ ی این مواد های مفیدی ک نام بردیم تا مدت های طولانی از روز در بدن ما باقی بماند .

 

3-با خرما هوش خود را افزایش دهید

ویتامین های مفید موجود در خرما مانند b6 باعث می شود عملکرد مغز بهتر شود تا بتونه نورادرنالینو سرتونین تولید کنه . تولید این دو ماده مفید در بدن باعث کاهش استرس می شود .

فواید خرما بر سلامت بدن

فواید خرما بر سلامت بدن

خرما یک مواد غذایی به حساب می ایید ک بسیار شیرین است و بیشترین مصرف این مواد غذایی در ماه مبارک رمضان می باشد . انواع این نوع خرما در ایران کشت و در تناژ بالا  برداشت می شود . خرما باعث می شود استخوان ها از پوسیدگی در امان باشند برای سلامت زنان بار دارد و جنین بسیار مفید است . کلسترول خون را کنترل می کند . بازم بگیم چراباید خرما بخوریم؟+ ارزان ترین خرما کدام است؟

چی کار کنیم زیاد خرما بخوریم

چی کار کنیم زیاد خرما بخوریم؟

از انجای ک خرما یک مواد غذایی شیرین است مصرف زیاد ان باعث می شود دل را بزند از این رو ما به شما پیشنهاد میدم خرما را با مواد مغزی مثل گردو ، بادام ، پسته ، مصرف کنید تا هم خوشمزه شود هم فواید ان افزایش یابد . ناگفته نماند که مصرف بی رویه خرما نیز باعث بروز مشملاتی خواهد شد ک در مطالب بعدی به شما خواهیم گفت .

ارزان ترین خرما ها کدام اند ؟

ارزان ترین خرما ها کدام اند ؟

در باره این دو موضوع چراباید خرما بخوریم؟+ ارزان ترین خرما کدام است؟ بسیار توضیح دادیم اما حال میخواهیم در مورد ارزان ترین خرما توضیح بدیم . هر خرما یک کیفیت و یک قیمت متفاوت دارد  خرمای کبکاب نوع خرمای شیره دار و پرفروش است ک در هر قیمت و کیفیت موجود است همچنین خرمای پیارم ، خرمای زاهدی و غیره .

برای خرید انواع خرما با مدیر فروش مجمعه عارف رطب فاطمه دوست خواه تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *